Saturday, 28 May 2011

BeRcUtI WiTh mY PArEnT...

Assalamualaikum....hehehe...pndk je aq taip ni...
22/05/11 ari ahad....

trikh tu aq xleh lpa sbb time tu la pngubt skit aq hehehe "skit rndu"...:D
apa yg aq nak taip d cni adalah ari mak bpa aq dtg gi smnjg bercuti ngan ag n akak ipar aq n aq gak la trikut sama sbb slh satu sbb nak jnguk aq laaaa...hahaha (bngga gak la..)

ari ahad tu gak aq d hntr gi hotel tmpt pnginapan kmi olh pck aq...thnx kat pck aq sbb dah tlg hehehe
lbih kurang pukul 5ptg aq pon tiba la kat hotel tu....berdebar2 pon ada,hppy lgi lah ada...almaklum la nak jmpa parent n terlalu mrndukn mrka....hehehe...
akhrnya kmi pon bersalam la smbil cium2 lah hahaha...
rsa jd ank mnja la time tu...aq apa lgi ambik ksmptn bermnja hahaha (kalah adik aq yg bongsu)
jaat jgk aq ni hehehe....
lps rht2 jap,citer2 sal kolej,pljrn n glgt2 tmn aq kat asrama tu,mak aq pon hpy gak la dngr citer hehehe dah lma xciter lma2 ngan mak la katakn...pastu dah selesai bt smua tu kitaorg pon bersiap la nak jln gi pasar mlm yg berdktn ngan hotel tu...emm bnyk la bju2 cntk kat sna...nak beli tuk diri sndri tp fkr punya fikir niat tu pulak trbatal sbb xda yg berkenan ngan aq so belikn je la fmly2 lain kat kmpg tu hehehe....
tp aq ada 1 berkenan kat psr mlm tu hehehe...bju tu cntk sngt2 warna hitam slh satu fvrte colour aq emmm...bju tu bju jubah hitam ngan hiasannya yg cntk ngan manik2 yg tersusun..perrgghh mmg cntk la..
taapii...hampa sbb aq rsa aq xsesuai pkai bju mcm tu..tp siyes mmg cntk...hurmmm dah la lpakn je la....
ada msa n ada rzki t aq nak beli hehehe :) ...
kitaorg blik sbb dah lwt sngt....dah bis jln2 mmg pnt la tp mmg snok sbb jln ngan mak...
yg ni aq ska.....hehehe time aq,mak aq n bpa aq nak tdo 1 katil 3org la..kiranya aq kcu daun la ckit2 hahaha...(sory mak...) wktu tu aq kai sarong je kot tdo...pastu kaaaan..hehehe mak aq selimutkn n tepuk2 bahu aq...waaaa mmg berbaloi la aq rndu mak aq...mak aq belai aq mcm budak2 kecik...nak nangs pon ada....huh..!!! plg indah laaa.... (terharu)
dah pnt dah aq menaip nih...aduh!!!...(mengeluh ckit je ek..)

sbnrnya bnyk agi aq nak citer ni tp aq kena pndek kn crta la....
bnyk sngt nak di taip ni....hurmm...smpi ni je la aq nak citer...
nak tngkn minda nih dlu...ehehe....

daaaaaa.....wassalam...:)

No comments:

Post a Comment

Komen sahaja :)