Friday, 20 May 2011

RiNdU kAt FaMiLy AkhIRnYa SaKiT...

jasa mu ttp di kenang...
Assalamualaikum.....
hi smua....aq wat blog ni time xsht ni...
aq hrp kmu sht bkn mcm aq ni k...hehehe..

NAK NGADU SKIT...dah lma dah aq skit ni agk2 4ari dh kot skit....
aq rsa mcm pch je kpla ni mnhn sakit...1 mslh je aq lau skit...aq xska mkn ubt xska..:'(
rpa2nya wjud gak ek sakit rndu ni...
asl mnjlg petang aq rsa nak fever je...dalam bdn aq rsa pns je...
brkurung dlm blik,mls nak kuar..lyn org pon lyn xnak lyn je...
aq pon xtau npa leh jd mcm ni.....
mula2 tu aq tringin sngt2 nak mkn ikan...lbh2 agi ikan bakar yg nenek aq msk...rindu sngt2 kt nenek tersayang aq....cdihnye....:'(
wlupon aq dah mkn ikan kwn bwa aritu tp xsama ngan ikan kat SABAH....apalgi nenek aq yg msk nak sngt2 mkn mskn dr nenek n mak aq....
bersyukur gak la dh mkn ikn yg kwn bwa dr kmpg  aritu...
thnx paah....smga murah rzki korg sklrga :) AMIN.....

kpla aq masih agi sakit...berdnyut otak aq rsa skrg ni...
skit2 pon leh agi taip blog...hurmmm..
myb ada hkmh gak aq skit ni...
mudah2an adanya khdrn parent aq,hrp2 la aq sht....leh luangkn msa sma2...

ahad ni (22/05/11)  parent,abg n akak ipar aq dtg cni bercuti smbil2 jenguk2 aq la....
hppy sngt2 sbb time tu gak aq cuti smggu...lps cuti tu gi posting lak gi sri manjung di PERAK...
syukur sngt2 ada peluang brsama fmly aq.....

nak ingt balik mlm 1st aq skit rndu...aq smpt kol akak aq kat kmpg
mmg perasaan tu cdih sngt2 smpikn nangs bgtu la....
time smbg2 ngan akak aq,aq bnyk diam je smbl nangs..xthn kerinduan yg sngt2 mndlm trhdp klrga aq...
saat tu mcm dah dtg dah ajal aq....tp akak bg aq tng..
nak ckp ngan mak aq xleh sbb asl aq smbg ngan mak aq,aq akn nangs n xckp lngsng..
aq just xnak mak aq rsu tntg aq kat cni...
aq sayang mak aq wat slma2nya...:'(
aq sayang bpa aq wat slma2nya... :'(
aq sayang nenek n atuk aq wat slma2nya...:'(
aq sayang abg,akak n adik2 aq wat slma2nya...:'(
YA ALLAH ....rndunya.... :'( cdih la....makin sakit kpla aq ni...

hurmm....dah la kot...
t brtmbh cdih lak aq..
cengeng tol laaa.....
emmm ok la....smpi ni je la
nk luah je...bru puas ati....

AKU SAYANG ORG YANG SAYANG AKU....

No comments:

Post a Comment

Komen sahaja :)